جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ساختمان فدراسیون فوتبال فروخته نمی‌شود

  • کد خبر: ۵۴۳۲۹
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
ساختمان فدراسیون فوتبال فروخته نمی‌شود
درحالی که صحبت از فروش فدراسیون فوتبال بود تا بخش دیگری از بدهی این فدراسیون به شرکت شستا پرداخت شود، اما این شرکت قصد فروش ساختمان فدراسیون فوتبال را ندارد. روابط عمومی شستا این خبر را تایید کرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، روابط عمومی شرکت شستا اعلام کرده این شرکت به دنبال فروش ساختمان فدراسیون فوتبال نخواهد بود. حسن محمدی درباره اینکه فغان‌پور روز گذشته سعی داشت مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال را تأیید نکند، اما پس از اطلاعیه شستا حتی رقم دقیق قیمت‌گذاری را هم اعلام کرده است، توضیحاتی داده است:« مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال در روزنامه رسمی هم‌ آگهی شده است، اما ما علاقه‌ای به فروش ساختمان فدراسیون نداریم. هرچند ما حکم فروش ساختمان را به دلیل عدم پرداخت مطالبات از دادگاه گرفته‌ایم، اما روزی که بدهی شستا پرداخت شود، ساختمان فدراسیون فوتبال بازگردانده می‌شود.»

با توجه به این توضیح اما نباید این طور تصور کرد که پرونده فدراسیون فوتبال با این شرکت بسته شده است. فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از حراچ اموالش باید هرچه زودتر اقدام کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->